המדריך לכותב.ת

או שצריך להיוולד ככה?
מה זה בעצם ליווי כותבים? ומה יצא לי מזה לשבת?
כל התשובות לספקות המכרסמים
ולכן גם אין דבר כזה "לא מצליחה להגיע לכתוב"
מה הסיפור הזה עם הטיוטות? ראשונה? שניה? שלישית? מה בכלל ההבדל ביניהן?
שבע דקות שעושות לנו את היום
הנה הדבר החשוב ביותר שיש לי לומר על כתיבה
איך ניגשים לזה?
אין לך לב? אני מבלה איתה שעות, היא אצלי בתוך הראש, איך אני יכול לאפשר שיקרו לה דברים רעים?
החופש לתעות, לטעות, ולתהות, מאפשר תהליך כתיבה יצירתי ופורה במיוחד. מדוע?
מה היא זו, מה היא זו, ומה ההבדל ביניהן?
זה ממש לחיות איתה, לא? זה לא גדול עלי?
הסיפור הנכון כבר נמצא אצלי בראש, אבל איתו עולים החששות
יופי של צרה! הנה מה שאפשר לעשות.
איך כותבים דמות ספרותית אמינה ו"אמתית"?
בואו אגלה לכם כמה קל למצוא רעיונות שנעלמו, לכאורה.
הסיבה הנכונה להוציא לאור ספר, ולמה זה כן אפשרי.
בואו נדבר על זה קצת.
מה זה? למה צריך את זה? ואיך עושים את זה?
הנה כל התשובות לכל השאלות שאני נשאלת תמיד על סדנאות הכתיבה היוצרת:
נהדר. את בכיוון. תמשיכי!
לתכנן או לזרום? איך בעצם מתחילים לכתוב??
המינגווי: "הטיוטה הראשונה של כל דבר היא זבל"
אילו יחסים מקיימות בניהן המציאות האמתית וזו הבדויה?
ועד כמה היא חשובה לכתיבה.
הנחת-העבודה המניחה פיות קסומות העובדות יחד עמנו היא, אכן, נכונה. ישנם ימים בהם כמעט ניתן לשמוע את משק כנפיהן. אבל זה לא במקומינו, אנחנו מגיעים לפניהן.
מסתובבים כבר שנים עם סיפור שאתם רק צריכים להתיישב ולכתוב אותו? איך עושים את זה באופן הטוב והפורה ביותר?